de mooie sexy slanke damen met dat blauwe jurkje. - Reisverslag uit Sydney, Australië van ashley eldik - WaarBenJij.nu de mooie sexy slanke damen met dat blauwe jurkje. - Reisverslag uit Sydney, Australië van ashley eldik - WaarBenJij.nu

de mooie sexy slanke damen met dat blauwe jurkje.

Door: ashleyenpim

Blijf op de hoogte en volg ashley

09 April 2012 | Australië, Sydney

hallooooooooooooo...

na lang wachten is hier dan eindelijk weer een berichtje van ons. door een omgevallen vrachtwagen met negerzoenen stond de postbode extra lang in de file dus komt ons bericht nu pas aan.

We zijn gebleven aan het begin van de great ocean road. toen we eenmaal onderweg waren had ashley naar 20 km al 6x gevraagd want volgens haar topografisch gevoel reden we de verkeerde kant op. Vroeger haalde ze altijd een 2 voor topografie dusja... WE ZATEN WEL GOED!! Onder weg mooie stukken kust gezien en ook de 12 apostellen. Dit leek alleen meer op chinatown, want er worden daar lijkt wel elk uur 2000 bussen chinezen gedropt. Toen verder gereden naar cape otway, dit ligt op de helft van de great ocean road, waar we voor het eerst koala's hebben gezien. hier hebben we ook op een camping gestaan met allemaal koala's in de boom. De dag erop hebben we de great ocean road afgereden, het tweede deel vonden wij mooier. mischien kwam dit ook wel omdat het de tweede dag beter weer was. We hebben op een camping 60 km voor melbourne geslapen.'s avonds met ons vriendje geskypt die alleen maar zij: stomme varkens!?!?!?

Nu zijn we in melbourne aangekomen waar we de eerste dag een beetje door de winkelstraten hebben gelopen en een tekening van ons hebben laten maken, het moest een tekening van ons zijn maar als je zou zeggen dat het mister bean en pamela anderson zou zijn dan kun je het ook geloven.. daarna naar een camping gegaan 10 km buiten melbourne, hier hebben we ilse gebeld om haar te feliciteren met haar 21e verjaardag. de volgende dag zijn we weer naar de stad gegaan en hebben we nog een stukje door de stad gelopen en even wat gegeten en gedronken in een italiaans steegje, was erg mooi. Daarna zijn we op het centrale plein voor het mooie station gaan zitten waar ashley gratis wifi had en dus weer ging skypen. pim had bedacht om jullie een paar mooie foto's van melbourne te laten zien, het resultaat staat op facebook: de mooie sexy slanke damen met dat blauwe jurkje.. Daarna op een terrasje gezeten en voor het eerst een echte australische chocolade mudcake op, heeeeerlijk!! toen nog even langs de haven gelopen en wat foto's gemaakt van melbourne 's avonds. Ashley had nog even haar lieve vader opgebeld om te vragen of hij het leuk vondt om ook even op bezoek te komen op bali en als je er dan toch bent kun je er net zogoed een vakantie achteraan plakken he, want op bali zul je ook wel van die mooie sexy slanke damens met blauwe jurkjes vinden.

vanuit melbourne zijn we richting wilsons promentory national park gereden. de eerste dag hebben we daar op het strand gelegen waar ashley nog ruzie heeft gemaakt met irritante vogels die heel de tijd zaten te krijssen. Ze heeft ze bekogeld met zandballen alleen ze gooide net een meisje... de tweede dag zijn we eerst gaan wandelen naar een super mooi uitzicht over zee en het strand. dit was zeer de moeite waard. Vooral voor ashley was de wandeltocht niet gemakkelijk want ze was weereens zo eigenwijs om op slipper