australie was zo moo. - Reisverslag uit Sydney, Australië van ashley eldik - WaarBenJij.nu australie was zo moo. - Reisverslag uit Sydney, Australië van ashley eldik - WaarBenJij.nu

australie was zo moo.

Door: ashleyenpim

Blijf op de hoogte en volg ashley

29 Mei 2012 | Australië, Sydney

Nou daar gaan we dan op naar bali. We nemen afscheid van
dat mooie aussie. En wat is de tijd toch snel gegaan!
Maar we denk dat bali ook erg mooi zal zijn. Dus maar gauw het vliegtuig in..

Daar zijn we dan 7 uur in het vliegtuig gezeten wat erg lang was. Dit keer geen 3 plekken helaas. Toen we aan kwamen eerst een visum geregeld door de douche.. Toen kwam ashley er achter dat ze iets in het vliegtuig vergeten was. Dus terug rennen. En gelukkig haar hoed lag er nog. Onze koffers gepakt en toen moesten we nog op zoek naar internet omdat we vergeten waren ons adres van het hotel uit te printen. Maar toen we eenmaal buiten kwamen werden we overstroomt door de mensen die je willen brengen. Taxi taxi taxi ?????
Dat vonden we wel heel anders dan in australie.
Daarna een taxi naar het hotel gepakt.  Die reed echt kaai hard ze kennen hier ook geen weg helft ze crossen maar raak en toeteren maar raak. En hebben totaal geen geduld. Is wel heel anders als aussie daar hebben ze gewoon alle tijd van de wereld en hier moeten ze er zo snel mogelijk zijn . Aangekomen op het hotel rond 23.30 .Nog even lekker in bad gezetten en daarna lekker gaan slapen. De volgende ochtend eerst lekker ontbeten daarna nusa doa in gelopen. En nog even naar een ander stadje. Onze eerste massage gekregen was zo fijn een uur massage voor 5euro dus die pakken we nog wel een paar. Nog ff lekker op een terrasje gezetten heerlijk gegeten. Terug op ons hotel lekker in het water gezetten nouja het was meer een visvijver.
We hadden gratis wifi op onze kamer dus veel gebruik van gemaakt. S avonds nog lekker gaan eten. En vroeg naar ons bedje toe. De volgende ochtend moeten we er vroeg uit want we hebben de speedboot naar nusa lembongan. Ze kwamen ons met de taxi ophalen en zetten ons bij de boot af. Eenmaal op de boot waren er grote golven dus dat speedbootje ging wel erg veel op en neer. Werd je wel een beetje misselijk van. Aangekomen op nusa lembongan hebben ze ons naar het hotel gebracht. En hebben we zelf een shooter gehuurd en zijn we lekker het eiland rond weeste crossen. Nog bij ons hotel lekker gezwommen. Daarna lekker uit gaan eten. Dat is wel erg makkelijk want in australie hebben heel de tijd gekookt en moesten we afwassen onze kleren wassen en dat hoeft hier dus helemaal niet. Erg erg fijn. Hahah...
De volgende dag zijn we gaan snorkelen wat erg mooi was. En een tam aapje vast gehouden en bananas gegeven. Erg leuk was dat aapje.

Heeel veel liefs en kusjes uit het warme bali.

• 29 Mei 2012 - 13:43

Mama:

he ashley en pim . het is weer een leuk verhaaltje fijn dat jullie het zo goed hebben samen .geniet er nog maar van .groetjes van mama xxxxxxxxxxx

• 29 Mei 2012 - 17:41

Petra En Peter:

wij zijn echt jaloers op jullie, maar voor jullie komt er ook een end aan.
    wij zien jullie 16 juni en dat luisteren naar jullie spotaan geklets.
    Geniet nog van julie dagen want het is hier echt anders.
    Nog mooie dagen en tot over18 dagen.
    Dikke kus oom Peter en tante Petra.