NOG 54 DAGEN DAN VERTREKKEN WIJ!!!!!! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van ashley eldik - WaarBenJij.nu NOG 54 DAGEN DAN VERTREKKEN WIJ!!!!!! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van ashley eldik - WaarBenJij.nu

NOG 54 DAGEN DAN VERTREKKEN WIJ!!!!!!

Door: ashleyenpim

Blijf op de hoogte en volg ashley

18 Januari 2012 | Nederland, Tilburg

heee lieve allemaal,,

Die ons willen volgen in australie die kan zich aan de maillist toevoegen.. dan krijg je een mailtje wanneer wij er iets op hebben gezet. of ff je e mail aan mijn door geven zet ik het erin..

Mare ik ben echt nu al super zenuwachtig. Want ik moet hier zoveel mensen missen.. maar komt helemaal goed we hebben er super veel zin in..

NOG 54 DAGEN DAN ZIJN WIJ IN AUSTRALIE

heel veel liefs van Ashley xxx

  • 02 Februari 2012 - 19:00

    Van Je Zusje Djessy :

    jamer dat je weg gaat en ga je me dan niet missen ? en ben je niet bang in de zee ? maar het lijkt me daar wel leuk (behalve de haaien) ik probeer je niet bang te maken hoor maar ik wens je veel sterkte zonder je zusje djessy en ik wouw nog wat zeggen namelijk
    ! DOEI ZUS !!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 04 Februari 2012 - 16:17

    Djessy:

    jammer ga je me dan niet missen

  • 04 Februari 2012 - 16:20

    Oma (han):

    ik ben het oma en ik wil je wat zeggen dat je de dagen mooi afteld

  • 04 Februari 2012 - 17:43

    Je Zusje Audrey:

    lieve zus,
    ik ga je heel erg missen en ga je mij ook missen? ikhou heeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel van jou I love you

    -xxx-audrey

  • 04 Februari 2012 - 17:46

    Sabiene:

    Wens jullie samen een heele leuke tijd samen heel veel liefs xxx sabine


  • 10 Februari 2012 - 13:59

    Ashley Van Eldik:

    tuurlijk ga ik me zusjes missen heel erg zelf... maar we kunnen skype en jullie kunnen dit allemaal bij houden... Kus ashley

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tilburg

australie

Recente Reisverslagen:

20 Juli 2018

palawan

20 Juli 2018

palawan

08 Juli 2018

dubai/ manilla coron

15 Juni 2012

Het was een onvergetelijke tijd samen.

29 Mei 2012

australie was zo moo.
ashley

Actief sinds 12 Jan. 2012
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 19075

Voorgaande reizen:

12 Maart 2012 - 16 Juni 2012

australie

Landen bezocht: