wat een gaaf verrassingsafscheids feest !! - Reisverslag uit Esbeek, Nederland van ashley eldik - WaarBenJij.nu wat een gaaf verrassingsafscheids feest !! - Reisverslag uit Esbeek, Nederland van ashley eldik - WaarBenJij.nu

wat een gaaf verrassingsafscheids feest !!

Door: ashleyenpim

Blijf op de hoogte en volg ashley

27 Februari 2012 | Nederland, Esbeek

Haa Lieve allemaal,,

24 febr we gingen eerst lekker uiteten met Anouk, Rien, Pim, Ik bij de paulus, het was super gezellig.. Daarna hadden we afgesproken om naar papa toe te gaan dus vond ik goed,, daar aangekomen stonden daar heel mijn familie , en vrienden.. dat hadden mijn lieve papa, mama en mijn lief vriendinnetje geregeld. het was een geweldig feest,, nou het begint echt te korte voor ons.. maar wat hebben wij er zin in..word wel ff moeilijk het afscheid.. maar het is voor 3maanden,,
nog 2 weken en we zitten al in het vliegtuig,,

tot de volgende keer !! xxx

  • 27 Februari 2012 - 19:17

    Monique:

    Wens jullie een leuke reis toe.

  • 27 Februari 2012 - 21:44

    Opa Oma :

    nog maar een paar weekjes dan stap je in het vliegtuig gezellig toch wat ik nog wil vragen om noch een keertje te komen eten met pim en jij dat vind ik gezellig groetjes

  • 28 Februari 2012 - 09:31

    Martijn En Lianne:

    Ha Pim en Ashley,
    Zo dat was in ieder geval op 24 februari al een mooi begin van het echte feest: Austalie. Wij wensen jullie een prachtige tijd. Ga maar lekker genieten van de mensen, het land en vooral van elkaar!!!
    Pim, voor vandaag, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Fijne avond en tot binnenkort. Dan zwaaien we jullie uit in Esbeek!! Hartelijke groet van Martijn en Lianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Esbeek

australie

Recente Reisverslagen:

20 Juli 2018

palawan

20 Juli 2018

palawan

08 Juli 2018

dubai/ manilla coron

15 Juni 2012

Het was een onvergetelijke tijd samen.

29 Mei 2012

australie was zo moo.
ashley

Actief sinds 12 Jan. 2012
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 19074

Voorgaande reizen:

12 Maart 2012 - 16 Juni 2012

australie

Landen bezocht: