de mooie sexy slanke damen met dat blauwe jurkje. - Reisverslag uit Sydney, Australië van ashley eldik - WaarBenJij.nu de mooie sexy slanke damen met dat blauwe jurkje. - Reisverslag uit Sydney, Australië van ashley eldik - WaarBenJij.nu

de mooie sexy slanke damen met dat blauwe jurkje.

Door: ashleyenpim

Blijf op de hoogte en volg ashley

09 April 2012 | Australië, Sydney

hallooooooooooooo...

na lang wachten is hier dan eindelijk weer een berichtje van ons. door een omgevallen vrachtwagen met negerzoenen stond de postbode extra lang in de file dus komt ons bericht nu pas aan.

We zijn gebleven aan het begin van de great ocean road. toen we eenmaal onderweg waren had ashley naar 20 km al 6x gevraagd want volgens haar topografisch gevoel reden we de verkeerde kant op. Vroeger haalde ze altijd een 2 voor topografie dusja... WE ZATEN WEL GOED!! Onder weg mooie stukken kust gezien en ook de 12 apostellen. Dit leek alleen meer op chinatown, want er worden daar lijkt wel elk uur 2000 bussen chinezen gedropt. Toen verder gereden naar cape otway, dit ligt op de helft van de great ocean road, waar we voor het eerst koala's hebben gezien. hier hebben we ook op een camping gestaan met allemaal koala's in de boom. De dag erop hebben we de great ocean road afgereden, het tweede deel vonden wij mooier. mischien kwam dit ook wel omdat het de tweede dag beter weer was. We hebben op een camping 60 km voor melbourne geslapen.'s avonds met ons vriendje geskypt die alleen maar zij: stomme varkens!?!?!?

Nu zijn we in melbourne aangekomen waar we de eerste dag een beetje door de winkelstraten hebben gelopen en een tekening van ons hebben laten maken, het moest een tekening van ons zijn maar als je zou zeggen dat het mister bean en pamela anderson zou zijn dan kun je het ook geloven.. daarna naar een camping gegaan 10 km buiten melbourne, hier hebben we ilse gebeld om haar te feliciteren met haar 21e verjaardag. de volgende dag zijn we weer naar de stad gegaan en hebben we nog een stukje door de stad gelopen en even wat gegeten en gedronken in een italiaans steegje, was erg mooi. Daarna zijn we op het centrale plein voor het mooie station gaan zitten waar ashley gratis wifi had en dus weer ging skypen. pim had bedacht om jullie een paar mooie foto's van melbourne te laten zien, het resultaat staat op facebook: de mooie sexy slanke damen met dat blauwe jurkje.. Daarna op een terrasje gezeten en voor het eerst een echte australische chocolade mudcake op, heeeeerlijk!! toen nog even langs de haven gelopen en wat foto's gemaakt van melbourne 's avonds. Ashley had nog even haar lieve vader opgebeld om te vragen of hij het leuk vondt om ook even op bezoek te komen op bali en als je er dan toch bent kun je er net zogoed een vakantie achteraan plakken he, want op bali zul je ook wel van die mooie sexy slanke damens met blauwe jurkjes vinden.

vanuit melbourne zijn we richting wilsons promentory national park gereden. de eerste dag hebben we daar op het strand gelegen waar ashley nog ruzie heeft gemaakt met irritante vogels die heel de tijd zaten te krijssen. Ze heeft ze bekogeld met zandballen alleen ze gooide net een meisje... de tweede dag zijn we eerst gaan wandelen naar een super mooi uitzicht over zee en het strand. dit was zeer de moeite waard. Vooral voor ashley was de wandeltocht niet gemakkelijk want ze was weereens zo eigenwijs om op slippers te gaan waardoor ze veel uitgleedt. de terugweg ging ze glijend op haar kont over de gladde stenen naar beneden. daarna zijn we naar lake entrance gereden en daar op de camping gestaan. Hier kreeg ashley veel last van haar voet, ze wou zelfs nietmeer naar de mac om te gaan skypen. De volgende ochtend zijn we naar de apotheek gegaan om allergietabletten te halen. ook moest ze heel de dag met haar voet omhoog liggen, dit kwam goed uit want vandaag stond op de planning een flink stuk te rijden. we hebben meer dan 500 kilometer want onderweg was niet veel te zien en het was de hele dag slecht weer. 's avonds laat op de camping aangekomen en de sjappetie warmgemaakt. Na het eten zijn we in de sauna geweest waar pim het zo gezien had. ashley lag lekker in de sauna en pim bedacht om over de kachel heen te pissen zodat ashley er wel uit zou komen. Nou dat was zeker zo, het stonk echt die pisdampen. daarna nog wat gedronken in ons busje en gaan slapen.

Deze dag hebben we eerst de grote boodschappen gedaan en daarna zijn we naar de bibliotheek gegaan om ons geweldig mooie hotel padma bali te boeken waar miriam, sjaakie, papa en mn lieve zusje ook naartoe komen. Daarna zijn we naar Huskinsson gereden, dit is een plaatjse bij jervis bay. daar zijn we gaan kijken voor een dolfijnentocht voor morgen en daarna naar de camping gegaan en het busje opgeruimd. op deze camping hadden we een plaats zonder stroom en toen pim koffie wou is hij zijn water maar bij de achterburen gaan koken, een echte illigale stroomaftapper dus.

de volgende dag stond de dolfijnentocht op de planning. eerst even naar de bakker geweest waar je gezellig kon eten en een kopje koffie kon drinken. hier hebben we ook ons reisplan gewijzigd. we gaan nietmeer naar alice springs en darwin maar we gaan meteen vanuit cairns naar denpasar(bali) we moeten de nieuwe vluch nog vastleggen maar we willen rond 20 mei naar bali vliegen zodat we daar langer de tijd hebben om het mooie bali te zien. Dan kunnen we de laatste 2 weken echt van ons mooie hotel genieten met ons nieuwe reisgezelschap. daarna de hele mooie dolfijnentocht gemaakt waar we hele mooie plekjes hebben gezien. de boot ging er hard over de golven, dit vonden we wel coool!!! toen we dit tegen loes vertelde vroeg ze aan ons of we de dolfijnentocht in een safafribusje hebben gemaakt. uhh.. met een bus over het water gaat niet lieve mama, dus we lagen met zn alle in een deuk. 's avonds op de een wildcamping geslapen in het nationale park waar de witste stranden van de hele wereld liggen. hier zijn we de volgende dag naartoe gegaan. het strand was inderdaad super wit en de zee was heel mooi helder en ook heel wild. dit was heel leuk. de zee was zelfs zo wild dat ashley's bikini afzakte als er een grote golf over haar heen kwam.

toen zijn we naar sydney gereden waar we nu zijn. in het volgende verslag lees je vast hoe mooi sydney is!! tot dan!!

liefs van ons uit het mooie aussie!!
we hebben het super naar ons zin!

• 09 April 2012 - 09:13

Jan En Susan:

Hey Aussies

Super leuke verslagen om te lezen. Wij wisten alleen niet dat je een sauna uit kunt pissen, anders hadden wij dat een paar weken geleden ook wel kunnen doen!!
    Fijn dat jullie het naar je zin hebben want er is echt veel te zien.

Groetjes vanuit dat prachtig mooie Diessen

• 09 April 2012 - 09:14

Joop:

Het is heel mooi daar als je dat zo leest en leuk dat jullie visite krijgen in Bali.
    Dat van die dolfijnen tocht hat mama wijselijk niet tegen me gezegt maar nu ik het heb gelezen lach ik haar ook stiekem een beetje uit.
    Veel plezier nog.XXX

• 09 April 2012 - 09:31

Anja:

Jullie hebben al veel gedaan en gezien. De foto's op facebook waren ook super mooi. Ik word ook wel op de hoogte gehouden door mama en Joop.

Nou luitjes nog super veel plezier in het verre Australië xxx

• 09 April 2012 - 11:23

Anouk:

hey schatjes,
    wat leuk om weer eens een reisverslag te lezen van jullie. ik heb dat hotel gezien in bali, dat is echt om jaloers op te worden. mensenlief, wat is dat mooi! geniet er nog van lieve schatten!

xxxxxxxxxx

• 09 April 2012 - 11:50

Peter, Elian En Ilse:

Hi there!

Wat een hilarisch verhaal weer, we lagen echt in een deuk toen we het aan het lezen waren!!
    Tussen de regels door lezen we dat jullie er genieten en wij doen het hier achter de computer ook!
    Ga zo zeker verder en dan kijken wij weer uit naar het verslag van Sydney!

Dikke Xxx Peter, Elian en Ilse

P.S. Leuk dat je je zusje ook hebt vernoemd in je verhaal, dus je mist ze stiekem toch wel?!

• 09 April 2012 - 11:58

Papa:

nou ik zie wel dat jullie het super naar jullie zin hebben helemaal top en ik zie jullie snel en dat blauwe jurkje mag wel ff wachten op mijn hoor joehoe dikke kus van mij doeiiiiiiiiiiiiiiii

• 09 April 2012 - 19:18

Mama:

Leuk verslagje weer ashley en pim . geniet er maar lekker van met z'n tweeen.tot horens.xxxxxxxxxxx

• 30 April 2012 - 20:09

Lianne:

Ha Ashley en Pim,
    Jee wat een uitgebreide vakantie lieve mensen. Iedere dag feest, lijkt het wel!!!. Wat zien jullie veel en wat een lange afstanden reizen jullie.Alle bijzondere plekken van Australie hebben jullie straks wel gezien. Zijn jullie ook weleens enkele dagen op dezelfde plaats? Gewoon koken (andijvie stamppot bijvoorbeeld met worst) en boterhammen eten??? (haha). Het lijkt me wel heel gek om met koala's naast je bed te slapen. Lig je dan wel rustig? Wat vinden jullie van de Australiers (ik heb geen puntjes) Begrijp ik goed Ashley dat je vader naar Bali komt? Geniet eerst nog maar lekker van Aussi. Heerlijk dat jullie het samen goed hebben

• 30 April 2012 - 20:09

Lianne:

Ha Ashley en Pim,

• 30 April 2012 - 20:12

Lianne.:

Soms gaat er iets niet goed. Berichtje
    ineens geplaatst. Twee keer zelfs.
    Het was hier een prachtige koninginnedag!
    Hebben jullie vaak mooi weer?

Lieve groet van Martijn en Lianne

• 02 Mei 2012 - 02:42

Ashley En Pim:

Heey familie mommers..

Hoe gaat het met ome martijn?? Hebben jullie ons kaartje al aangekregen?
    We staan heel soms op de dezelfde plaats. maar meestal maar 1 nacht. We koken wel zelf maar geen andijvistamp ofzo. lust pimmetje niet he. We hebben nog 10 dagen in aussie, dan gaan wij naar bali toe.. Daar zijn we de eerste 2 en halve week samen en dan komt inderdaad mijn vader en zusje , en oppaskindje en miriam naar bali. dus dat word heel erg gezellig
    en het is hier heel erg mooi weer..
    Xxx van ons