BIJNA BIJNA BIJNA - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van ashley eldik - WaarBenJij.nu BIJNA BIJNA BIJNA - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van ashley eldik - WaarBenJij.nu

BIJNA BIJNA BIJNA

Door: ashleyenpim

Blijf op de hoogte en volg ashley

11 Maart 2012 | Nederland, Tilburg

hallloootjes ,,

hier ons laatste berichtjes vanuit nederland. Want morgen gaan wij naar australie.onze reis maken waar we super veel zin in hebben. om 19.10 gaan wij de lucht in. Overstappen op londen daar zijn we om 19.40 dus een klein ritje. Daarna een hele lange reis naar Melbourne daar komen we s ochtens aan om 7 uur. dan nog een binnenlandse vlucht naar adelaide. En dan zegt pim dat tie moe is.. maar ik ga echt niet naar me bedje toe he.

Vanochtend nog gezellig ontbeten met me ouders zusjes,oma, Anouk, Rien, Miriam,Mileau,

Daarna naar pim thuis gegaan om onze tas te pakken want dat moest ook nog gebeuren.

vanavond naar mijn lieve oma,opa daar afscheid nemen.. dan lekker naar me bedje toe.

Tot een woensdag dan zal ik jullie weer schrijven.. dikke kusjes van ons (K)

• 11 Maart 2012 - 18:15

Anja:

Hoi Ashley en Pim, Wij wensen jullie een goede reis maar vooral een super mooie en goede tijd in Australië !!!
    Anja - Gaby en kids xxx