Ons eerste verslag hier in australie - Reisverslag uit Adelaide, Australië van ashley eldik - WaarBenJij.nu Ons eerste verslag hier in australie - Reisverslag uit Adelaide, Australië van ashley eldik - WaarBenJij.nu

Ons eerste verslag hier in australie

Door: ashleyenpim

Blijf op de hoogte en volg ashley

14 Maart 2012 | Australië, Adelaide

Hallo allemaal..
Hier ons aller eerste verslag vanuit adelaide (australie)
We waren om half 2 vertrokken van huis. Aangekomen in Dusseldorf kregen we meteen te horen dat de vlucht 2 uur vervroegd was vanwege het slechte weer in london. Toen moest pim ashley en anouk uit de winkeltjes gaan halen om snel onze bagage in te checken. maarja.. de familie boyer dacht genoeg tijd te hebben en waren later aangereden als de rest zodat ze nu met 180 km per uur over de duitse snelwegen moesten razen om toch nog op tijd in dusseldorf te komen. gelukkig, ze waren er net op tijd. mee dat ze aankwamen kwamen er nog 5 andere knapen aanzetten: job, dries, bram, luis en sjors. Dit vonden we een hele leuke verrassing. (nu verwachten we ook dat ze ons opwachten met het grootste spandoek van de hele aankomsthal). nu moest het echt gaan gebeuren, het afscheid nemen. Na wat tranen te hebben gelaten kwam proffessor dries met de slimste opmerking van de middag: doe geen dingen die we samen ook niet zouden doen, waarop de rest bedenkend naar dries keek en toen tot de conclusie kwamen dat we dan toch best veel kunnen doen.

bij de de gate aangekomen bleek het dat de vlucht weer 3 kwartier later vertrok, dus als miriam wat boetes heeft gehad voor te hard rijden, DIT WAS HELEMAAL NERGENS VOOR NODIG!!
verder is de vlucht allemaal goed gegaan, duurde wel erg lang maar dan heb je ook wat he..
p.s. het eten was niet om te freten!

toen we aankwamen in adelaide zijn we snel naar ons hotel gegaan en om 1 uur s'middags in slaap gevallen tot een uur of 11 s'avonds. nu zitten we om half 2 s'nachts klaarwakker in de macdonalds dit bericht te schrijven en te skypen.

morgen eventjes boodschappen doen en opzoek naar een wereldstekker. daarna nog een beetje door adelaide sjokken. ook moeten we even onze kamer opruimen want die was naar 10 minuten al een troep. zal het ons lukken deze vakantie ons eigen busje wel netjes te houden???

vrijdag wordt het busje dat we voor 2 maanden gehuurd hebben afgeleverd bij het hotel. mischien iets te luxe voor echte backpackers maarja.. daarna rijden we meteen door naar kangeroo island waar we ongeveer 2 dagen willen blijven. daarna rijden de barroso valley waar heel veel lekkere wijn te koop is... deze druivensap zullen we zeker niet laten staan.


groetjes vanuit adelaide

  • 14 Maart 2012 - 15:30

    Marloes:

    Ben blij dat jullie goed zijn aangekomen. Nu begint het echte werk! Have fun!!!!! XXXXX

  • 14 Maart 2012 - 15:47

    Oma:

    hoi ashleij en pim ik heb het verslag gelezen leuk maar ik ga nu koken veel plezier nog kusjes van ons en van mijn oortje

  • 14 Maart 2012 - 16:24

    Fam Boyer:

    wanneer skypen we ?? ha ha ha

  • 14 Maart 2012 - 16:26

    Miriam:

    en waar blijven de fotos ??hi hi hi (wat kan ik toch n lolhebben he )

  • 14 Maart 2012 - 17:29

    Peter, Elian En Ilse:

    Hey Guys!

    Super fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen!
    Ik zit nu al te lachen met jullie eerste verlag, dat belooft wat voor de volgenden:P!! Heb jij dit verhaal geschreven bro?
    Heeeeel veel plezier kampioenen rotzooi maken en wordt nu maar eens kampioenen netjes houden in die 3 maanden!
    Wij zien uit naar jullie eerste foto's, o.a. tussen de kangoeroes en niet te zat van de wijn hè?!

    Dikke kus,
    Peter, Elian en Ilse

  • 14 Maart 2012 - 17:52

    Anouk:

    Hallo liefjes,

    Wat fijn om te horen dat het goed met jullie gaat. En ook geruststellend dat jullie nog steeds zo'n troepmakers zijn, haha! Ik ben vandaar op de hoogte gehouden door jullie mam, van jullie Skype avontuur. Schiet maar eens op met die foto's om ons jaloers te maken.

    Ik hou van jullie!

  • 14 Maart 2012 - 18:34

    Mama:

    Hey luitjes, ik vond het fijn om vanacht te horen dat jullie goed waren aangekomen.Die rotzooi is echt herkenbaar en in die bus zal het geen haar beter zijn.Ik vind het heel fijn om jullie via skype te kunnen zien dat zal het missen wel verlichten.Ik hoop dat jullie nu toch nog kunt slapen zodat jullie morgen fris de hele dag in kunnen.heeeeeeeeeeeeeeeel veel XXX van mama

  • 14 Maart 2012 - 18:45

    Senna:

    Hallo zus en Pim,
    Vind je het niet eng om naar de kangaroe's te gaan?
    Wat ga je morgen allemaal doen?
    Ik vind het leuk dat ik je toen straks op skype heb gezien.
    Welterusten en tot de volgende keer...
    XXXX Senna


  • 14 Maart 2012 - 18:48

    Djessy:

    hoi ashley en pim.
    ik ben blij dat het goed is gegaan met jullie en ook nog met al dat geschouw.
    en is het een mooi hotel .
    ben je nog steets niet moe ik een beetje .gaat het verderest ook goed met jullie met mij wel hoor
    doei zus en pim .
    gr.je zusje djessy

  • 14 Maart 2012 - 19:44

    Opa En Oma De Laat:

    Hoi Pim en Ashley,

    wij zijn blij dat jullie goed aan zijn gekomen en willen jullie een fijne vakantie wensen.
    Vecht niet met de haaien..haha..want dat win je toch niet!

    Heel veel groeten en Xxx van Opa en Oma

  • 14 Maart 2012 - 21:37

    Joop:

    Hey stelletje lamballen,
    Het eten mocht dan wel slecht zijn in het vliegtuig maar dat kun je volgens mij daar dubbel en dwars inhalen.
    Hebben jullie ook al iets gezien of gedaan vandaag of was het alleen maar slapen?Zo nu nog een dagje zonder vervoer en dan begint het pas echt.Geniet er van.

  • 14 Maart 2012 - 22:07

    Pa:

    nou super dat jullie er zijn en geniet er van het is een super mooie tijd daar mag zijn en wat je allemaal gaat mee maken en doe de groetje aan de kangeroe dikke kus xxxx pa

  • 14 Maart 2012 - 23:43

    Ashley En Pim:

    we komen nu een beetje in het ritme van hier.. Nou anouk we hebbe nog niet echt veel foto,s gemaakt.. in adelaide zelf is niet echt super mooi vind ik..maar dat hadden we ook niet verwacht. straks in kangeroo island denk ik wel dus over 3 dagen kunnen we jullie jaloers maken haha..

    Senna we zijn niet bang hoor voor kangeroos alleen wel voor de hupsemupsepupse vogelbekkrokodil..??

    Djessy we zijn er nu wel een beetje aangewend hoor.. Maar ik mis me lieve zusjes wel hoor. Jullie ons ook??

    We drinken toch geen wijn??? Maar sterke druivensap..

    Voor mileautje maken we HELE GROTE..... foto's

    En papa we doen de homo kangeroo wel de groetjes ..

    Hele dikke kussen voor jullie.. XXX love you

  • 15 Maart 2012 - 06:50

    Djessy :

    ik mis je ook wel hoor zus .
    gr. je zusje djessy

  • 15 Maart 2012 - 14:55

    Mileau:

    lieve pim en ashley
    mijn mama vraagt steeds waar zijn pim en ashley nou ??
    zeg ik tegen mama ;in de lucht in n hele grote vliegtuig ,maar weet natuurlijk ook wel at jullie in australie zijn (ben ik ok geweest)ik heb nog geroepe op het vliegveld dat ik wel mee wou met jullie maar jullie waren al weg !!!(waar was je nou).
    verder heb ik op sjool n hele hele grote vliegtuig gemaakt en tegen juffrouw liesbeth gezegt dat jullie dr in zaten .
    vandaag met mama en papa op de hele grote sjool wezen kijken ,liep ik hand in hand met mijn papa door de gang hoorde ik meisjes mij n naam roepen ,was ik n beetje verlegen ,maar moest er ok wel om lachen ,volgens mij vond mij mama het niks (ha ha ha ) en papa vond het denk wel leuk ,duurt nog sooooooooooo langgggggggggg zeggen ze steeds ....
    en nog met mama mn bingert sjoon gemaakt en mn speelhuis en glijbaan want het is heel lekker weer (20 graden) ohja en ik heb ik van de pokken zegt mama ,vind ik nie zo fijn !
    vanavond gaan we bij oma eten dus ga ik nu even de bus in ,hele hele hele dikke kus van jullie sjaakie

  • 15 Maart 2012 - 17:35

    Ome Arno En Tante Ka:

    hoi hoi ashley en pim
    leuk dat jullie goed aangekomen zijn en 'n
    fijne reis gehad hebben ,ik zie de puinhoop na 10 minuten daar al voor me jou kennende haha lekker zelf opruimen dan maar he !!!
    veel plezier samen en tot horens dikke kus vauit zierikzee

  • 16 Maart 2012 - 16:58

    Miriam:

    xx

  • 18 Maart 2012 - 18:53

    Audrey:

    hey ashley leuk verslag ik mis je love you

  • 19 Maart 2012 - 08:13

    Miriam:

    hey hallo
    was super leuk om je gezien te hebben gisteren en de zee en jullie nette camper waar het bed van opgemaakt was haha ha ha .
    wel fijn dat jullie het zo naar de zin hebben ,moet je nagaan jullie zin vandaag alweer n week weg ,zo snel gaat dat !!!! ik ga zo maar eens aan het werk en yves gaat vandaag gezellig met mileau n dagje treinen richting scheveningen ,dus die ziet de zee vandaag ook !!zie jullie snel xxx
    ohja de fotos??????

  • 19 Maart 2012 - 19:52

    De Bressertjes :

    heel veel plezier met zijn tween daar en geniet er van wij volgen jullie reis mee

    groetjes bart nicole finn joia calvin en michelle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Adelaide

australie

Recente Reisverslagen:

20 Juli 2018

palawan

20 Juli 2018

palawan

08 Juli 2018

dubai/ manilla coron

15 Juni 2012

Het was een onvergetelijke tijd samen.

29 Mei 2012

australie was zo moo.
ashley

Actief sinds 12 Jan. 2012
Verslag gelezen: 529
Totaal aantal bezoekers 19073

Voorgaande reizen:

12 Maart 2012 - 16 Juni 2012

australie

Landen bezocht: