Ons eerste verslag hier in australie - Reisverslag uit Sydney, Australië van ashley eldik - WaarBenJij.nu Ons eerste verslag hier in australie - Reisverslag uit Sydney, Australië van ashley eldik - WaarBenJij.nu

Ons eerste verslag hier in australie

Door: ashleyenpim

Blijf op de hoogte en volg ashley

19 Maart 2012 | Australië, Sydney

Hier weer een berichtje uit aussie..

We zijn voor het eerst naar het strand geweest. Illegaal gereisd naar het strand maar toen we terug gingen moesten we wel betalen een dag kaartje dus de illegale rit heen hebben we alsnog betaald. Er stond best veel wind op het strand dus zijn we maar weer gegaan..
Daarna zijn we om 19.00 gaan slapen we waren moe. het tijdverschil is toch best wel ff wennen. Maar natuurlijk met het gevolg dat we weer om half 4 wakker waren en niet meer konden slapen.
Deze ochtend kwam ons busje . Nog ff boodschappen gedaan je schrikt wat het hier kost hoor het is hier echt duur. Na de boodschappen wou pim zo snel mogelijk de grote stad uit. Toen Pim aanreed reed hij gelijk aan de verkeerde kant .Richting barrossa valley de grote wijnstreek uit australie. Daar hebben we lekkere wijntjes geproefd en gekocht en hebben daar even lekker gewandeld. Toen kwamen we om 6 uur aan op onze eerste camping daar hebben we lekker gekookt en zijn daarna lekker gaan slapen. Het busje bevalt ons goed alleen we missen het Queensize bed. We zijn vroeg opgestaan toen hebben we op ons gemak ontbeten. Daarna aangereden zonder het dak in te schuiven sukkels he ??
Nog een rondje door de wijnstreek gedaan toen richting kangeroo island gereden. We hebben overnacht in Victor harbor dit plaatsje ligt 40 km van Cape Jervis ( vanaf hier vertrekt de veerboot naar Kangeroo island. De camping waar we op hebben gestaan had gratis wifi. Hier was Ashley wel blij mee. Alleen er zat een limit op en die hadden we zo bereikt HELAAS. Toen wou Ashley eigenlijk nog naar de mac rijden om met haar lieve sjaakie te bellen en met haar lieve zusjes. Maar dat deed Pim toch echt niet.. Dus is Ashley uit verveling maar gaan slapen en Pim een boek gaan lezen en daarna ook gaan slapen. Volgende ochtend vroeg aangereden naar Cape Jervis en daar pakte we de veerboot naar Kangeroo island. Toen we een ticket wouden boeken schrokken we toch wel van de prijs 360 dollar Maar als je de camping er bij boekte was het maar 280 dollar inclusief de camping. Is dit typisch Australisch.?
Toen we moesten wachten op de veerboot bedachten we om even lekker in de zon te gaan liggen .Pim zei nog Ashley je verbrand best erg waarop Ashley zei ik word lekker bruin.. Nou dus niet hoor Ashley is nu een kreeftje en heb best veel pijn AUAUAU.!! Toen zijn we de veerboot opgegaan. Daar kwamen we 2 Nederlanders tegen en die waren zo lief om mijn zonnebrand te geven factor 30. Dus snel een dikke laag opgesmeerd. Op het eiland aangekomen zijn we richting onze camping gereden. Daar aangekomen gingen we lekkere sjappettie maken zoals ons vriendje dat zegt. Mmm lekkere sjappettie.. Daarna alles opgeruimd en rond een uur of 10 gaan slapen.

Hele dikke kus van ons..

Nu gaan we opzoek naar de kangeroos.

• 19 Maart 2012 - 22:11

Anouk:

Wat leuk om weer een berichtje te ontvangen uit 'Down Under'. Ondertussen al een kangoeroe gevonden? Ongelofelijk fijn dat jullie het door zo leuk hebben. Ik zie jullie snel op Skype! Als ik weet hoe het werkt, want ik snap er geen reet van. Veel plezier lieverds!

Liefs, Anouk

• 19 Maart 2012 - 22:50

Fam Boyer:

oh oh oh ,dah is ok wah dat verbranden !! goed blijven smeren dus !!
    ben benieuwd of jullie de kangaroes hebben gezien ?!
    spreek jullie snel weer ,ennuh mis het wel hoor dat jullie nie zo maar ff binnen lopen ,de jas over de stoel hangen ,zelf wat te drinken pakken ,wat rommel maken ,gezellig kletsen ,en weer weg gaan !!
    dikke kus ons

• 20 Maart 2012 - 06:51

Djessy:

ik ben wel blij met die zonnenbrand en ook dat je al een beetje aan de tijd went maar ik moet gaan doei

• 20 Maart 2012 - 07:42

Anja:

Hoi Hoi, Hopelijk heb je er niet meer zo veel last van dat je verbrand bent.
    Kun je ook foto's bij je verslag plaatsen? Ben wel zeer benieuwd. Veel plezier bij de kangaroes. xxx

• 20 Maart 2012 - 08:01

Angelique:

hoi ashley en pim

Leuk om weer iets van jullie te lezen blijven we toch lekker op de hoogte! blijf ik toch wel van jullie mam. Ashley wat ben je toch weer eigenwijs om niet te luisteren naar pim! blijf goed smeren!!!!!!!!!! heel veel plezier bij de kangeroos .

xxx van de faesjes

• 20 Maart 2012 - 13:20

Ilse:

Houdt ze in gaten bro, want ze blijft eigenwijs..haha!
    Ennuh jij zegt wat van mij met je aan de verkeerde kant van de weg rijden, maar ge bent zelf geen haar beter:P!
    Super leuk dat jullie het zo goed naar je zin hebben en genieten!
    Pas op voor de kangoeroes Ashley, want ze bijten:P en tot snel weer op skype!

Xxx jullie (schoon)zus

P.S. ik kijk uit naar een foto van jullie tussen de kangoeroes!

• 20 Maart 2012 - 16:34

Tante Karin :

hoi luitjes
    leuk om weer even n verslag van het verloop van jullie reis te lezen .
    ashley niet zo eigenwijs zijn he !!!
    goed smeren en dan genieten van de zon !!echt leuk wat jullie daar allemaal meemaken zou er best bij willen zijn hoor.en ga je nog 'n lekker kangeroe biefstukje eten haha .
    veel plezier nog ik lees het wel weer
    doeiii dikke kus

• 20 Maart 2012 - 21:44

Mama:

Hey eigenwijze dochter van me,luister nu toch eens naar Pimmetje(geintje).Doe maar lekker niet smeren anders ben je aan het eind van de zomer bruiner als ons en dat kan echt niet.Pim en niet denken aan al die spook rijders daar,ze weten daar echt niet beter.XXXXXXXXX mama.

• 22 Maart 2012 - 12:34

Marloes:

Mmmmm leuk jullie aussie berichtjes! Ga zo dooooooorrrrrr

• 23 Maart 2012 - 01:16

Arend En Marietje:

hallo ashley en pim zoals beloofd een kleine reactie het was gisteravond gezellig en we hopen dat jullie op je verdere reis wat aan onze tips zullen hebben veel reisplezier en de gr. van arend en marietje uit een op dit moment zonnig victor harbor

• 25 Maart 2012 - 09:03

Tante Karin:

hallo daar hoe is het ,hier is de zomertijd weer ingegaan .
    en het is heerlijk weer maar niet zo warm als bij jullie haha groetjes uit zzee

• 29 Maart 2012 - 14:22

Tante Petra En Oom P:

Wij lezen wel dat jullie het goed naar jullie zin hebben.
    Bijf lekker genieten het is zo voorbij.
    Heel veel groetjes van ons en een dikke kus.